להלן מספר תקלות מוכרות למוצרי Ablenet לשימושכם.
במידה והתקלה עדיין נמשכת יש ליצור קשר עם מחלקת התמיכה שלנו בטלפון 03.7313276 שלוחה 4 להמשך טיפול ופתיחת קריאת שרות. 

 

פלט קולי - מגמגם, שמע חלש מאוד, נורה דלוקה אבל אין קול 
כנראה מדובר בסוללה חלשה. יש להחליף לסוללה איכותית (רצוי דורסל) ולבדוק שוב.   

מתג - פעם נחלץ ופעם לא, לחיצה לא מפעילה את מכשיר
ייתכן שיש לכלוך מתחת למשטח הלחיצה של המתג - לנקות ולנסות שוב. 
ייתכן שיש קרע בכבל של המתג - יש לבדוק את הכבל לכל אורכו ולחפש קרעים גלויים. 
ייתכן שהמכשיר (מתאם מתגים\צעצוע\עכבר ממותג) אינו תקין או שהשקע מתג אינו תקין. יש לנסות מתג אחר עם אותו מכשיר או לחבר את המתג ה'תקול' למכשיר אחר שעובד. 

מקלדת מקשים גדולים - מקש מסויים לא עובד
כנראה מדובר בלכלוך שחדר מתחת לקליד. יש להפוך את המקלדת ולדפוק עליה קלות.
כדאי לנסות להתיז אויר בלחץ גבוה בין הקלידים ולהעיף אבק ולכלוך שהצטברו. 
ייתכן שהמתג של הקליד תקוע - יש להכות עליו מספר פעמים במעט יותר כח.  

מקלדת מקשים גדולים - המקלדת לא מגיבה
כנראה מדובר בבעיה בחיבור או זיהוי המקלדת. 
כדי לבודד את התקלה רצוי לנסות לחבר את המקלדת למחשב אחר - אם המקלדת עובדת הבעיה היא במחשב שבו הופיעה הבעיה, אם לא הבעיה היא כנראה במקלדת.
רצוי לנסות לחבר את המקלדת לשקע USB אחר במחשב - אם היא עובדת אז יש בעיה בשקע USB המקורי.  

מתאם מתגים Hitch - פעולות המתגים לא ברורות, העכבר זז על המסך כשצריך לבצע קליק, מתג לא מגיב
למתאם המתגים Hitch יש 4 מצבי פעולה (modes) - בכל ערוץ ישנם פעולות מתגים שונות על המחשב. כנראה שבטעות נלחץ בורר המצבים והמצב השתנה. 


ניתן למצוא מידע נוסף על תקלות נפוצות ופתרונן באתר היצרן: https://ablenetinc.zendesk.com/hc/en-us