כנראה הבעיה במגעים בשקע ה USB או בהתנגשות תוכנות במערכת ההפעלה בפניה למשאב ה USB. 

כדי לוודא את הרכיב הבעייתי יש להעביר שקע המצלמה לשקע USB אחר במחשב. במקרה שיש משתמש מיקוד מבט בנמצא, רצוי לבצע הצלבה ולקחת את המצלמה התקולה למחשב התקין וההיפך כדי לבדוק אם אכן המצלמה תקולה או המחשב תקול. במידה ונמצא שהמחשב תקול יש לפנות לאיש מחשבים או לספק המחשבים או לספק של משרד הבריאות הרלוונטי במידה ומדובר במערכת של משרד הבריאות. 

רצוי 'לשחק' עם שקע ה USB או לאורך הכבל ולבדוק אם יש השפעה - לוקח כשנייה למצלמה להזדהות במערכת ההפעלה. אם זו הבעיה יש לפנות לתמיכה של דגש ולפתוח קריאה (משתמשי משרד הבריאות - יש לפנות לספק הציוד - גטר גרופ או נס מטח)